poniedziałek, 5 września 2016

Beti i Dina Vol.1 #FW1617

Nowy sezon, nowe trendy. A wraz z nim.... Dziesiątki pytań, a wśród nich jedno, powtarzane niczym mantra: "Co będzie modne w tym sezonie?" Co z czym łączyć by wyglądać #cool? Jakie wzory, kolory i tkaniny będą na topie? Czym się inspirować, a co nosić? Co komu pasuje, co lepiej leży, co wygląda fajnie?

Na pomoc przychodzą Nam magazyny, poradniki i portale internetowe, które niczym najlepsza psiapsióła, radzą co będzie #hot. Czy są w tym szczere, te psiapsióły?
Podobno... Tak słyszałem, ale mogłem się przesłyszeć, czy coś... Kobiety, jak się oceniają, to robią to mniej więcej tak:

"(...)Wydaje mi się, że to co mogę powiedzieć, to jakby mój męski punkt widzenia, jak się kobieta ubiera. Bo jakby... Yyy... Nie wiem, kobiety same się oceniają: "A ona wygląda tak zdzirowato, niektóre, że elegancko...".

Aż strach pomyśleć, co mówią o takich sezonowych nowinkach i osobach, które im te #newsy serwują. Auć!

Na szczęście, istnieją pewne wyjątki. Takie okazy, co to prawdy się nie boją - jak się nie podoba, to się nie podoba i już - a i zachwycić, rozmarzyć, powzdychać nad czymś pięknym, też potrafią.
Jakimś cudem, udało mi się dwie takie krejzolki znaleźć. Dałem im temat, a one zrobiły resztę.

Zobaczcie co z tego wyszło!

Uwaga, uwaga! Przed Wami Beti i Dina.

Znalezione obrazy dla zapytania cartoon friends images

Dwie, kompletnie zakręcone osóbki, które oprócz tego, że kochają modę, zupełnie się od siebie różnią. Zatem.... Będzie ciekawie. ;)



Beti i Dina Vol. 1 #FW1617



"Kobieto! puchu marny, ty wietrzna istoto!"


Dina: Skisłam. Stara, jakby ktoś tak do mnie powiedział, to naprawdę bym się schowała w takiej pikuwie. Normalnie jak ten ludzik, no z tej reklamy, Miszlę??? Czy jak mu tam...

Beti: Michelin.

Dina: No, no. Ale w sumie nie głupie te puchówy. Opatulisz się taką i spokój!

Beti: Jak dla mnie, to trochę za duże... Utonęłabym w nich. Jak to nosić?

Dina: Patrz na tą. Odsłoniła ramiona i zadowolona.


Znalezione obrazy dla zapytania balenciaga fall 2016
Balenciaga


Beti: Julia (Nobis) szła w pokazie pierwszej kolekcji nowego dyrektora kreatywnego Balenciagi, Demny Gvasali. Od razu widać, że to Balenciaga. Cristobal, założyciel tego domu mody, miał obsesję na punkcie rękawów, a zaokrąglone ramiona, to jeden z jego znaków rozpoznawczych. Podobne sylwetki możesz zobaczyć u Acne Studios.


Znalezione obrazy dla zapytania acne studios fall 2016
Acne Studios


Dina: Mówisz? No dobra, a to co niby? "Uciekłam z domu, znikam"?


Znalezione obrazy dla zapytania yeezy fall 2016
Yeezy Season 3


Beti: Nie... To kolejna (trzecia z kolei) kolekcja autorstwa Kany'ego Westa, Yeezy Season 3. W której, jak to delikatnie określiłaś, wygląda się jak uciekinier. No cóż... Kim nosi. To inni też będą...

Dina: Taaa... Już lecę. W sumie? Taka wielka góra, równoważy wielki dół. Dobre!

Beti: Daj spokój. Już nie raz mówiła, że jest prawdziwa. Oglądałam ostatnio jakąś powtórkę tego jego jej #reality i trafiłam na odcinek, w którym zdecydowała się na prześwietlenie tej swojej...

Dina: Pupy!?

Beti: Tak... I jest prawdziwa.

Dina: Ufff... Kamień z serca.

Beti: A wracając do puchówek... To u Stelli McCartney też widziałam podobnie wystylizowaną modelkę, tylko, że pod spodem miała sukienkę i... jeszcze jedną kurtkę.


Znalezione obrazy dla zapytania stella mccartney fall 2016
Stella McCartney


Dina: Takie "dwa w jednym". Hehe

Beti: Można tak powiedzieć.

Dina: Nawet Chanel lansuje pikowanie!


Znalezione obrazy dla zapytania chanel fall 2016
Chanel


Beti: Wiem, a ten pikowany płaszcz w kolorze pudrowego różu z czarnymi akcentami jest naprawdę ładny. Wiesz, że Anja szła w tym pokazie?

Dina: To się nachodziła... Słyszałam, że wybieg miał kilka kilometrów! Dajcie spokój. A mówią, że "wystarczy ładny ryj i zgrabna dupa". A kondycja!?

Beti: Brak słów.



"Miękki jak aksamit"


Dina: To się nazywa luksus. Zakładasz taką kieckę i wyglądasz na trzy razy większą...


Znalezione obrazy dla zapytania valentino fall 2016
Valentino


Beti: Przesadzasz. Oczywiście, że aksamit nie jest dla każdego (zresztą jak i wszystko inne), ale istnieje wiele sposobów na ogranie tego materiału. 

Dina: Na przykład? 

Beti: Jeżeli nie sukienka, to może garnitur, płaszcz, buty albo torebka. Nikt nie powiedział, że trzeba nosić ten materiał od stóp do głów. Wystarczy jeden element.


Znalezione obrazy dla zapytania ALBERTA FERRETTI FALL 2016
Alberta Ferretti


Haider Ackermann
Haider Ackermann


Dina: Chyba, że tak. Ooo! A ta, czy nie jest piękna? W kolorze purpury, delikatnie zebrana w talii, z plisowanym przodem i falbaniastymi zdobieniami. I jeszcze te buty - bajka!


Fendi
Fendi


Beti: Fendi? Tak, rzeczywiście ma coś w sobie. Chociaż moją faworytką jest ta od Rochas. W kolorze głębokiej zieleni, z kokardą przy szyi.
Wybrałyśmy zupełnie jak nie my. Ja lekko oversize'ową, ty z zaznaczoną talią. "Kobieta zmienną jest"?


Znalezione obrazy dla zapytania rochas fall 2016
Rochas


Dina: Bleh! Nie cierpię tych głupawych powiedzonek. Ot! przypadek, wielka mi rzecz. Czy zawsze musi być "tak samo"?

Beti: A skąd. Jeśli o nas chodzi, to nic nigdy nie jest "takie samo". (śmiech)

Dina: (śmiech) Oj tak, oj tak. 


Lekcja historii


Dina: Jeden z tych przedmiotów, którego (teraz!) na pewno nie chciałabym się uczyć...

Beti: Ciekawe dlaczego!?

Dina: Ty i ironia? Nie może być.

Beti: Czasami mi się uda... (śmiech) A tak poważnie... Oglądając pokazy można dostrzec nawiązania nie tylko do czasów elżbietańskich czy wiktoriańskich, ale nawet wcześniejszych.

Dina: Spójrz tylko na tę sylwetkę z pokazu Marca Jacobsa! Wcale się nie dziwię, że krytycy nazywają go nadzieją New York Fashion Week. Uwielbiam tę kolekcję. A połączenie wieczorowej kreacji z puchówką - mistrz!


Znalezione obrazy dla zapytania marc jacobs fall 2016
Marc Jacobs


Beti: Spokojnie, bo Ci cukier skoczy! Ja też bardzo lubię tę kolekcję, choć przyznaję, wolę nieco jaśniejsze bajki. A to o czym mówisz - suknia + puchówka - to bardzo modne (i szalenie praktyczne!) połączenie, mocno lansowane w tym sezonie.

Dina: Super! Jestem bardzo na tak! A patrząc na look z pokazu Loewe żałuję, że podróż w czasie to jedynie moje głęboko skrywane marzenie.


Znalezione obrazy dla zapytania loewe fall 2016
Loewe


Beti: Zupełnie Cię nie poznaję!?

Dina: Nic na to nie poradzę. Uwielbiam J.W.Andersona (dyrektor kreatywny Loewe) i wszystko to, co robi. Mogłabym nawet założyć taki gorset. (śmiech)

Beti: A ja nie. Zdecydowanie bardziej wolę Marni, choć podobnie jak Balenciaga lansuje te paskudne spodnie z pętelką na stopę. Za to taką pelerynę i bluzkę z bufiastymi rękawami, wzięłabym z zamkniętymi oczami. 


Znalezione obrazy dla zapytania marni fall 2016
Marni


Dina: Fujjj! W życiu bym ich nie ubrała! Reszta rzeczywiście ładna, nie mówiąc już o wizażu i uczesaniu. 

Beti: Spójrz tylko na Gucci. I co powiesz?


Znalezione obrazy dla zapytania gucci fall 2016
Gucci


Dina: Hmm... Nie lubię aż takiej dosłowności, choć doceniam żart w postaci sowy. Widziałam ciekawsze rzeczy, jeśli chodzi o tę kolekcję autorstwa Alessandro Michele.

Beti: Może masz rację... Mi za to bardzo podobają się te rękawiczki i materiał, z którego została uszyta ta sukienka. Co za jakość! 

Dina: Rzeczywiście, nie brak mu elegancji i takiego królewskiego powabu. 

Beti: A widziałaś to, co pokazał Erdem? Kwiaty, tiul, szczypta romantyzmu...?


Znalezione obrazy dla zapytania erdem fall 2016
Erdem


Dina: Tak, to nie dla mnie. Przykro mi. 


Mrrr...


Dina: Miau! (śmiech)

Beti: Daj spokój.

Dina: Kocie wzory to nie Twoja bajka?

Beti: Ani trochę. Choć patrząc na ten zjawiskowy garnitur od Driesa Van Notena mam ciarki na rękach.


Znalezione obrazy dla zapytania dries van noten fall 2016
Dries Van Noten


Dina: Uwierz mi ja też! Taka męska kobiecość. Super! Tylko popatrz na te detale: buty, biżuterię, makijaż. 


Znalezione obrazy dla zapytania dries van noten fall 2016
Dries Van Noten


Beti: Za takie buty mogłabym dać wiele. Aaa! I mamy dowód na to, że buty też mogą być wykonane z aksamitu.

Dina: Dokładnie.

Beti: Prada, boska Prada. Tym razem...?

Dina: No właśnie... O ile okryciu wierzchniemu (kurtko-marynarko-futro) i sposobie noszenia torebki mówię: tak, o tyle rajstopom - zdecydowane nie.


Znalezione obrazy dla zapytania prada fall 2016
Prada


Beti: Ja na odwrót. Oprócz rajstop, podoba mi się uczesanie na mokrą włoszkę i - tak jak tobie - przewieszona przez ramię torebka. A tak naprawdę, to cętki najbardziej lubię w wersji klasycznej, jak u Bottegi Venety. Krótki trencz przewiązany paskiem, do tego szerokie spodnie, kopertówka i nonszalancko zarzucony szalik.


Znalezione obrazy dla zapytania bottega veneta fall 2016
Bottega Veneta


Dina: Nuda! Może stylowa, ale nuda. Spójrz tylko na Jamie (Bochert) i jej look z pokazu Soni Rykiel


Sonia Rykiel


Beti: Wzięłabym tylko płaszcz. Na pewno nie kolczyk!

Dina: Nie znasz się! (śmiech)

Beti: Ale takim płaszczykiem od Isabel Marant, to byś nie pogardziła, co? 


Znalezione obrazy dla zapytania isabel marant fall 2016
Isabel Marant


Dina: Tylko nie płaszczykiem, a płaszczem. Owszem, nie pogardziłabym. Tylko te buty... Masakra.

Beti: A mi się podobają!

Dina: Mogą.


Bad Romance


Dina: Już się nie mogę doczekać kolejnej płyty Lady Gagi!

Beti: Jeszcze chwilę musisz wytrzymać. Wiesz, że szła w tym pokazie?

Dina: Tak, wiem! Wyglądała bosko. Mówiłam już, że uwielbiam tę kolekcję!? Tylko popatrz!


Marc-Jacobs-fw16-(56)
Marc Jacobs


Beti: Jakiś tryliard razy...

Dina: (śmiech)

Beti: Trzeba przyznać, że Marc to jedna wielka niewiadoma. Spójny, a jednocześnie tak różny w tym co tworzy. 

Dina: I za to go kocham!

Beti: Wariatka. 

Dina: I kto to mówi!? Czy to nie przypadkiem Ty wzdychałaś ostatnio nad sukienką Gucci?


Znalezione obrazy dla zapytania gucci fall 2016 dresses
Gucci


Beti: Sama powiedz, czy nie jest piękna?

Dina: No jest. Sama bym w nią wskoczyła. (śmiech)

Beti: Rodarte. To chyba pierwsza ich kolekcja, która naprawdę mnie zaintrygowała. 


Znalezione obrazy dla zapytania rodarte fall 2016
Rodarte


Dina: Mam to samo. Jakoś nigdy przedtem nie zwracałam na nie specjalnie uwagi, a tu proszę! Kombinezon marzenie. Sensualna bomba w skórzanych rękawiczkach.

Beti: Sama bym tego lepiej nie ujęła. (śmiech) 

Dina: Hedi Slimane w swojej ostatniej (dwuczęściowej) kolekcji dla Saint Laurent udowodnił, że lata 80 wcale nie muszą być kiczowate, a wręcz przeciwnie - wysublimowane i szalenie stylowe.  


Znalezione obrazy dla zapytania saint laurent fall 2016
Saint Laurent


Beti: To prawda. 

Dina: Olivier Rousteing z Balmain także czerpał z estetyki lat 80. 

Beti: I po raz kolejny pokazał, że zna się na rzeczy. 

Dina: Jedna rzecz mnie zastanawia - po jakiego grzyba te peruki!? Kto to wymyślił? "Co autor miał na myśli?"

Beti: Nie wiem, i nie chce wiedzieć. Widzę kreacje, na głowy nie patrzę. 

Dina: (śmiech) 


Znalezione obrazy dla zapytania balmain fall 2016
Balmain


Koniec części pierwszej.

Ciąg dalszy nastąpi...


Q

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz