sobota, 28 grudnia 2013

Trzy w jednym...

Ponieważ lawina podsumowań ruszyła na dobre (ja także opracowuję swoje), postanowiłem wykorzystać ten fakt przy komponowaniu dzisiejszego zestawu. Zdecydowałem, że zastosuję w tym looku trzy męskie trendy dotyczące (koloru-faktury-wzoru), oczywiście zgodne z moim stylem.
Jednym z topowych kolorów w tym sezonie jest camelowy brąz. Ja użyłem go aż w trzech różnych odcieniach. Od złocistej żółci, przez typowy "wielbłądzi", aż po przypalony brąz.
Zawsze będę zwolennikiem stwierdzenia, że "diabeł tkwi w szczegółach", zwłaszcza jeśli chodzi o modę. Sam zwracam na nie ogromną uwagę, także w poszukiwaniu modowych nowinek. Pod ogólną nazwą trendy można odnaleźć podgrupę zwaną mikro trendami. I tak wśród nich odnaleźć można splot XXL. Chodzi tu o to, ażeby splot, w tym przypadku swetrów, był jak największy i widoczny po wierzchniej stronie.
Uogólnić można fakt, iż to właśnie krata wygrała bój o pierwsze miejsce, wśród lansowanych przez wielkie domy mody wzorów. Zaprezentowana w najróżniejszych odsłonach, stylach i kolorach. Ja, dzisiaj wybrałem lekko grungową, dużą kratę, ale w kolorach musztardy i wojskowej zieleni. Cały strój wieńczą szaro-czarna kurtka, męskie botki z aplikacją pasterskiej kraty, a także niezmiennie - czarne bryle.


Fot. A.
 
 













 
Q

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz