piątek, 3 maja 2013

Radość - dla mnie 2 zdania, dla innych?... :)

Chwilę mnie nie było i trochę opuściłem się w pisaniu, ale spokojnie, wracam z nowymi pomysłami i tematami, których końca nie widać. :D
Zastanawiając się nad tematyką tego postu, doszedłem do wniosku, że zamiast pisać o czymś ciężkim i poruszającym, zrobię na przekór "fantastycznej pogodzie" jaką mamy za oknem i skupie się na... radości.    
Co to w ogóle jest ta radość? Czy moja radość może równać się radości drugiej osoby? Czy to, co nas cieszy zawsze jest mądre? A w końcu, czy owa radość ma sens w czasach, kiedy życie sprowadza się do rutyny, a momentów radości jest tak mało?
Pytań można by stawiać tysiące, bo ile ludzi tyle różnych radości. :) Dlatego poprzestanę na tych kilku, które drogą wstępu wskażą to, nad czym dziś będę rozważać.
Ja na przykład powodów do radości mam wiele, bo od samego rana chciałbym wykrzyczeć: "chwilo trwaj i nie kończ się nigdy". To zabawne, że dzisiaj na mojej twarzy uśmiech wywołują zaledwie dwa zdania. Ale fakt, że przeczytają je tysiące ludzi, wprawia mnie w ogromną radość i dumę. Jest to może mikroskopijnomaciupenieńki sukcesik dla kogoś, ale dla mnie jest to właśnie powód do zadowolenia. :D
Tak jak widzicie radość jest pojęciem względnym, Q cieszy się z dwóch zdań, a ktoś inny z wygranej miliona. I jak tu mówić o radości jako o definicji, skoro tak dwie różne rzeczy cieszą równie mocno?? :D
Tak więc nie pozostaje nic innego jak cieszyć się z każdej dobrej rzeczy bądź sytuacji, która wywołuje w nas radość, bo nikt nie jest wstanie przewidzieć, czy akurat ta nie będzie tą ostatnią.
Troszeczkę się rozpisałem (jak zawsze :D) tak więc teraz zapraszam do zobaczenia sesji, swoją drogą świetnej, jaką udało mi się znaleźć. :)


Sesja w prawdzie dotyczy mody męskiej, ale zapewniam bez względu na płeć warto ją oglądnąć. :)
Sacha M'Baye dla hiszpańskiego magazynu "Esquire" - maj 2013. A sesje wykonał jeden z moich ulubionych projektantów - Marcin Tyszka. :)



1



11



2



180 Moda_1-4



3



4



5



8



9



10



180 Moda_1-7





Do zobaczenia już wkrótce! :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz