sobota, 26 stycznia 2013

Zbiornik M. - 2013 rok

I tak mamy już 2013 rok. Wprawdzie taki wstęp jest już trochę nieaktualny, bo rok już trwa, a o samym jego początku pozostały jedynie wspomnienia albo i nie :P, ale jakoś należy zacząć. ;)
Zastanawiałem się jakim postem rozpocząć ten nowy rok? I doszedłem do wniosku, że z racji panującej za naszymi oknami fantastycznej pogody, dobrym będzie pokazać coś pozytywnego. Tak jak to bywa w Zbiorniku, zaprezentuję Wam kolejne trendy nadchodzącego sezonu, jakie udało mi się zgromadzić przez ten czas. Zwrócę uwagę na kolorystykę, jaka dominować będzie w następnym sezonie oraz postaram się w niezwykle zwięzły sposób przedstawić propozycje projektantów na sezon wiosna-lato 2013.
Tak więc bez większych ogródek, zapraszam do oglądnięcia tego, co przygotowałem. ;)



VICTORIA BECKHAM WIOSNA-LATO 2013



 


 

 







VALENTINO WIOSNA-LATO 2013



 


 



DOLCE&GABBANA WIOSNA-LATO 2013



Ta kolekcja wpadła ci w oko? Kliknij 'Like! 




 




 

 



 VERA WANG WIOSNA-LATO 2013



 




 








 



 KENZO WIOSNA-LATO 2013





 

 




 



A na koniec dwa sety przygotowane przeze mnie: look prosto ze stoku na co dzień oraz look karnawałowy. :)


 
Zestaw z 2013-01-16, składający się m.in. z: Torebka miejska River Island, Legginsy Tally Weijl, Nakrycie głowy New Yorker


Zestaw z 2012-12-31, składający się m.in. z: Kolczyki  Glitter, Sukienka H&M, Asos



Do zobaczenia niebawem. Q

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz