niedziela, 7 października 2012

Witam! ;)

Chciałbym zaprosić Was i jednocześnie zaproponować wam odwiedzanie mojego nowego bloga modowego. Tematyką bloga będzie rzecz jasna moda i stylizacja. Na temat mody, bo kocham wszystko to co z nią związane, a ponadto sam od jakiegoś czasu szkicuje własne projekty. Na temat stylizacji, bo praktycznie od zawsze lubiłem kombinować coś z ubraniami. Jak nie przebierać się samemu, to kogoś innego. Wszystko musiało do siebie pasować czy to fakturą, kształtem czy też kolorem. I tak moją pasją stało się stylizowanie ludzi. Na razie raczkuję w świecie mody. Ale myślę, że każda próba i doświadczenie zdobyte w postaci poszukiwania informacji na dany temat, ogromne zaangażowanie oraz stuprocentowa miłość do danej rzeczy sprawiają, że to co tak mozolnie ćwiczymy i nad czym tak pracujemy, zaczyna nam powoli wychodzić i dawać pożądany efekt.
Moim założeniem, co do tego bloga będzie pokazywanie tego, co aktualnie jest modne czy też to na co warto zwrócić uwagę. Starać się będę przekazywać różne wskazówki dotyczące odpowiedniego ubierania się. Stawiać będę na naturalność, a co za tym idzie pokazywać będę różne sylwetki i różne oblicza ludzkiej urody.
Myślę, że uda mi się to osiągnąć, a Was osoby, które interesują się modą, przeglądają i czytają różne blogi i nie tylko, a także tych, którzy po prostu będą chcieli sprawdzić jak mi idzie i czy aby gdzieś się nie potknąłem, proszę o wyrozumiałość, subiektywną ocenę i komentowanie tego, co aktualnie będę opisywać i brać na swój warsztat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz